2011. augusztus 27., szombat

Ökörködés a Windows Server 2003 Terminál szolgáltatásával

Halisztok. Három éve, amikor előző sulimba jártam webmesterképzésre, a mi osztályunk kapta a suli legrosszabb géptermét, mert ugye a humán osztályoknak a Wordhöz, és az Excelhez Core2duo kell, de bezzeg Eclipse-hez, Gimphez, és Adobe Flashez elég egy terminál szerver(P4 2Ghz 2GB ram) 30 főre, ugye érzitek az iróniát. Mivel ezeken a gépeken jó formán dolgozni nem lehetett, ezért inkább szórakoztam az osztálytársaimmal. A történethez hozzá tartozik, hogy a terminál szolgáltatás úgy volt megoldva, hogy minden kliensnek saját felhasználó neve ami következő volt: terminal gépsorszáma, a hozzá tartozó jelszó pedig ezzel azonos volt. A rendszer future pedig az volt, hogy akármelyik gépről belehetett lépni akármelyik terminálba, tehát pl.: én ültem a 22-edik gépnél, de ettől függetlenül nyugodtan fel léphettem akármelyik terminálba legyen azaz 1. 5. 8.-adik akárhányadik terminál is, akár egyszerre többre is, méghozzá úgy, hogy aki éppen annál a gépénél ült, és fel volt jelentkezve a saját termináljára észre sem vette, hogy én is fel léptem. Mivel dolgozni nem lehetett, ezért sokan inkább a böngészőt indították, vagy valamilyen csevegő szoftvert. Tehát most jöjjön a konkrét csapás mérés, én pl.: ülök az utolsó sorban, de előttem lévő sorban a 19-es gépnél valaki próbál nettezni, ekkor én beléptem a vékonykliens RDP kliensével a 19-es terminálra, majd start futtatás segítségével elindítottam egy cmd-t, a cmd-be pedig beírtam, hogy taskkill /f /im böngésző bináris file neve majd enter, és már ki is lépett a böngésző, természetesen ezt bármelyik programmal meg lehetett csinálni. Amikor a célszemély már elunta az állandó kilépést, akkor elült egy másik géphez, ahol folytatódott a rémálomXD. Persze később elmondtam, hogy mi is történt konkrétan. Tudom nem egy nagy technikai csoda volt amit műveltem, de szórakozni megteszi, tehát ha hasonló körülmények közt szenvedsz egy iskolában, akkor kapd elő a command linet, és nyomassad, persze csak ha elbírsz majd a lelkiismereteddel:P.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése